Yippi kay yay Mother F*cker

Wiho asså dagen började skit men slutade i perfektion har varit på bion Black swahn med brudarna och filmen sög helt ärligt men vi hade trevligt och de va gratis och va säger vi? Gratis är gott!
Så när ja kom hem väntade de ett brev och ett kort och brevet luktade världens godaste herr parfym så blev lite till mig i brallan ;) hahah skämt å sido så va de ett bra pepptalk och lite saknad är noga med att inte lämna ut hela mitt liv men just ikväll älskar ja de och brevet var såklart från världens bästa L. Och ett kort från hans vän så nu har ja två brevvänner från samma ställe vilken lyckost ja är va ?! ^^,
Så längtar tills på Tisdag då ja ska och hälsa på och aldrig åka därifrån ( ja ska försöka övertala dom att ja ska få sova kvar bra va).
Så började ja min medicinering imorse och de va en upplevelse och än är ja inte klar med de jobbiga de är en hel vecka med helvetes symtom men ja är ju super women så kommer fixa de här, de skadar dock inte med lite pepptalk så ja har nått positivt att läsa mer än mina brev!

Idag är ja väldigt givmild så givmild att ja tycker synd om dej att du lider av en hemsk sjukdom som du kommer får leva med hela livet! De är synd om dig för du kommer aldrig bli frisk. Och börja inte förneka för de är försent din mur har redan rämnat för länge sen....

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Haha ja stackarn, den muren är så jävla riven som den kan bli. Nu återstår det bara för oss skadeglada att sparka bort stenarna som ligger i vägen, elr hur?

2011-03-24 @ 20:21:24
URL: http://www.sofiaastahl.se/
Postat av: L

Stenarna är på väg att plockad bort en och en och ja tror dom känns ganska bra eller hur ?! Jag kommer få lida hela mitt liv pay back is a bitch!

2011-03-24 @ 20:23:25
URL: http://lindarostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0