vårkänslor

Ja nu känns de verkligen som våren har kommit för solen har lyst på klarblå himmel i flera dagar nu och de har visserligen blåst kallt men solen gör under för humöret. Har även tenta idag och de är ganska ovanligt att vi har en ordinarie tenta på en lördag men eftersom vi flyttade fram alltihopa så blev de så men de är bara att gilla läget. Och efter 16 idag så har vi inte en enda tenta på nästan två månader.
En liten update om min medicin alltså man blir helt mindfucked av den och de är sjukt läskigt att den påverkar hjärnan så mycket, kan inte sova om nätterna för ja glider ur och i drömmar och vissa drömmar är inte drömamr utan twistade minnen och ja minns ingenting när ja vaknar. Men de ska försvinna inom en vecka och gör de inte de så tänker ja sluta äta den här skiten för ja går runt som en känslokall psykopat och vid vissa tillfällen i livet är de ganska bra men ja vill kunna känna smärta, sorg, ångest, kärlek, lycka och känna mig levande.
Men nu lär jag försöka göra mig någon lunch även fast ja inte har någon lust med att äta någonting alls men ja måste.

Somliga säger vi lever i evighet,
fast döden är det sannaste som dom vet.
Andra säger lyckan finns i ett ögonblick,
fast dom aldrig hann i fatt de dom fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0