tip topp

Har som sagt börjat min praktik nu som ja ska hålla på med i 7 veckor fram över och igår var första dan och de va verkligen hur spännande som helst ja trivs super bra där.
Var ju hos Linus is Tisdags och ja behövde mig en dos av honom nu för de har gått tre veckor sen sist, de är sjuklt hur man vänjer sig vid någon och vi träffas ändå bara 8 timmar åt gången varannan vecka men som vanligt så var de super där, han hade gjort en fransk choklad tårta med både vit och vanlig choklad så ja klagade inte ^^,.
När man pratar om framtiden så känns de så långt men de har gått fortare än vad ja trott och ja är glad att ja skrev de där brevet för ett år sen.
Nu sitter ja och väntar på att vårdcentralen ska ringa så ja kan få en tid för min axel IGEN eftersom sjukgymnastiken inte hjälper och ja har svin ont nu på praktiken och ja vägrar gå så här i 7 veckor så får se vad dom kommer fram till.
Till mina vänner som har de jobbigt ni klarar de här livet vänder sig ibland upp och ner, vissa saker flyter upp till ytan men de är bra att bearbeta de och ja finns ALLTID här! Ni fyller stora delar av mitt hjärta så ja kan ta eran börda om de så är bara ett samtal. Vi klarar de här allihopa när ja känner mig svag så tänker ja på er och hur duktiga ni är och att ja vet att ni står bakom mig.
Ni är mina änglar Jag älskar er!

Den här låten är för oss!
We are all the winners, we are all the best
Att vi få va tillsamans, det betyder mest
Även om det mulnar och ridån har gått ned
Så har vi ändå vunnit om alla hänger med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0