Sunshine

Har kommit hem från en vecka hemma i mitt kära dalarna fast de känns som de bara varade i en helg för ja hade fullt upp konstant men skönt att få lite tid med min familj  de behövdes kan ja säga.
Så kom tillbaka till ett kaos och de bröjade ju med att ja höll på att missa tåget för ja vaknade 17 min innan tåget gick och ja och riken var uppe i färnäs så de blev att idiotköra till tåget som ja hann med men de va med 5 min marginal så hann inte med nått av de ja skulle göra men ja tog mej till Örebro och kom 2 min försent till KTC så ändrade ja lite tider eftersom ja missade att åka till L i veckan och de suger lite eftersom ja vet att han längtade till de men ska komma på onsdag så då får vi umgås :D
Sen måste ja ta tag i de viktiga men ja vet att ja drar ut på de och sånna här stunder önskar ja att ja hade haft alla här på en gång men ja vet ju att ja fixar de men de är nog tryggheten de sitter i.
Var förövrigt barnvakt åt världens sötaste cecilia eftersom mamma och pappa Ståhl skulle till Stockholm så fick ja ha skatten hos mig en hel dag och de gick över förväntan riktigt mysigt :D
Men nu måste ja duscha och ta och fixa allt för imorgon :)
Men mina skönheter saknar er!

Karma! tänk på de

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Ni var underbara som tog hand om prinsessan <3

2011-03-03 @ 22:28:33
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0