risk eller chans

Man har bara en familj var rädd om den du har!
hörde de uttrycket idag och de slog mig som att blixten slog ner, de är så sant, man måste vara rädd om de man har annars förlorar man allt.
Jag vet att ja inte alltid uppskattar de jag har och att ja kan vara elak mot min familj men nu ska jag sluta med de och tänka på de här uttrycket.
Update: Var hos Linus idag och fick med mig en mugg som han har drejat själv och gjort efter min önskan blev riktigt glad och rörd för de var en väldigt fin gest!
Idag var en såndär dag då ja inte ville åka då ja ville kedja fast mig och bara stanna kvar och umgås, de är alltid lika tomt när ja kommer hem för ja vet inte när vi ses igen och inte ringa när ja vill och bara prata skit!
Men de är exakt 1 år och 9 månader kvar!
Mitt hjärta brister och spricker ibland och vissa delar har en tendens att finnas någon helt annanstans än där de ska, och varje gång ja åker så lämnar ja en del av mitt hjärta där borta.
Ibland måste man hoppa för att våga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0