lägenhetsvakt

Ja i helgen ska ja bo hemma hos Jonna och Henrik för dom är på en liten skidsemester så vaktar lägenheten och katterna :D riktigt skoj.
En viktig person ringde igår kunde dock inte prata då, hade inte lust att sitta på bussen och prata om de så hon skulle ringa upp mig idag eller nästa vecka. De här händer verkligen på riktigt! Ja fattar nog inte de än, men har sånna fantastiska människor omkring mig så de här fixar vi!
ensam är svag men ja är inte ensam.
Jonna som ja har börjat umgås med är mitt ex jespers syster och de va säkert 5 år sedan vi sågs men har nu börjat umgås och de är riktigt trevligt för hon är exakt så som ja lärde känna henne för 5 år sedan. Så hon finns i mitt liv igen.
Men nu ska ja städa undan lite katthår och göra mej snygg ;)
puss på er godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0