jefijfiejgegp

Vet du ?! jag sitter på ett triumfkort!
Mitt underbara land Sverige här har vi rättvisa! och vi står upp för sanningen och vill se till att lagen följs är man så svag att man flyr landet för man ska slippa undan då är man en YNKRYGG utan ryggrad!.
Sånna djur har ja inte något tillövers för! Men ja står upp för mina fel jag kan erkänna när jag gör fel och be om ursäkt och tar mina konsekvenser. Jag håller mitt huvud högt och håller Sveriges fana ännu högre.
Man ska ar de här på rätt sätt på de sättet som känns som mest! För då kanske poletten trillar ner.
Allt i livet har sin mening! Min mening kommer nu!





Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Har man gett sig in i leken, får man leken tåla. Jävlas man med dig måste man räkna med att du biter tillbaka. Tror inte människorna i fråga ens kunde drömma om att du hugger, inte biter..

2011-03-11 @ 23:50:23
URL: http://rockabillybutiken.se/
Postat av: Alex

You go girl!!

kramar

2011-03-13 @ 20:46:24
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0