i rymden finns inga känslor

Har haft en riktigt omtummlad dag men till de positiva. Nu känns allt så mycket bättre och ja är så stolt över mig själv för nu lyckades ja verkligen.
Har kommit hem och landat och blev helt slut, de är helt sjukt hur känslor kan matta ut en ja blev riktigt seg och tänker belöna mig med att ligga i sängen en stund.
Sen ska ja försöka få mitt glass begär att gå över för ja vill egentligen inte ha men kroppen fattar inte riktigt de ^^,
Men om jag ser på lite film så går de nog över ( eller ja hoppas de).
Vet ni att de fanns nått som ville att jag inte skulle göra de ja gjorde idag, för allt gick åt helvete på morgonen ja tappade vantarna, busskortet, gjorde illa mig. Men ja tar de som tecken på att de ja gör är de rätta. Och nu har jag ett lugn i mitt bröst som ja inte känt på länge!

Ett ord: KARMA

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Du är fantastisk. Är stolt över dig.

2011-03-11 @ 17:39:29
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0