en ny del av mitt liv

De närmsta dagarna här framöver kommer bli super viktiga och ja har fått i uppgift att kolla upp lite saker och skriva ner de som minnet valt att förtränga. Ja kan tala om att hjärnan är en bra mekanism för man glömmer väldigt mycket smärtsamt de är som den vill skona alla dåliga minnen från att komma upp.
Men de är bara att fortsätta läsa fast tårarna rinner och ja insåg att de inte var så smart att göra de här själv för de tar verkligen på psyket.
Men som ja sa tidigare nu finns de ingen återvändo men ja vet att de här kommer bli de bästa ja gör.
Ska även till min underbara Linus i veckan om ja så ska stå utanför och vänta ja behöver hans stöd och tröst, sen vet ja att min telefon kommer gå varm för att göra de 25 milen hem så korta som möjligt.
Om de nu är någon som har nått emot mina val och har en åsikt som ja egentligen inte bryr mig om så säg den högt för de finns inge mer än patetiska människor som låtsas. Tro mig ja kan ta den skiten.
Ja har även hittat en sida på nätet som ja hittade av en slump i en såndär "tant" tidning. Så ska ta kontakt och kika lite på hur dom kan hjälpa mig!
Men nu kör vi mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Ring mig när du vill om du vill ha stöd. Önska jag var där hos dig. tänk framåt, tänk vad detta kommer göra för dig och för andra. Älskar dig.

2011-03-04 @ 20:58:44
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0