as usual

Ja jag vet inte va ja ska säga är trött på de mesta som har med livet att göra just nu vill ja lägga mej i koma och vara så i 1 år eller 2.
Nej som vanligt klistrar vi på leendet och spelar teater.
Var till min magdoktor igår och som på beställning fick ja ont innan ja skulle dit men vi tog massa prover och sen fick ja medicin utskriven som ja ska äta i minst 1år framöver. De är en medicin som används för att se till att min signalsubstans i hjärnan skickar rätt signaler till magen, fick de väldigt bra förklarat igår så är ganska trygg med medicinen de andra kruxet är väl att ja måste tänka på de andra medicinerna ja äter för axeln för dom två får inte blandas och en hel del till plus att de kommer bli värre första veckan sne ska ja höja dosen och då kommer ja antagligen känna av de också. Men som sagt de är första veckorna som ja kommer ha biverkningar för sen är mina nivår "normala" Och då ska ja förhoppningsvis slippa mitt magonda som ja haft i 6 år snart. Men ja tänker inte hoppas för mycket för då kommer ja bara bli besviken.
Är hemma hos Jonna och henrik nu och är lite elvis vakt då deras dagmatte inte kunde just idag så såklart ställer ja upp och sitter just nu och kollar på BB live och äter frukost, ganska roande faktiskt.
Och nu är de inte många dar innan vi går ut på praktik (Y)

You know what they say
Life ain't always easy
And everyday were survivors
So forget the day
It's all about tonight act a fool
And start a riot a-riot
Be a rebel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0