Zumba

Ikväll ska ja testa på den beryktade träningsformen Zumba där huvudsyftet är att du dansar dej svettig och finns de nått roligare än att dansa och samtidigt få träning?! De här ska bli riktigt intressant och ja har en känsla av att ja kommer tycka om de.
Ska även köra pass resten av veckan och även försöka hinna till Itrim och träna.
Känner att min motivation är på topp nu och ja har mina hemliga mål och man behöver sina mål för att fortsätta och de här är en bra start.
Vi bokade även in oss på cardio box de är kickboxning med styrka och när vi bokat insåg vi att den var på 90 min och man är död efter 60 min så de här kommer bli intressant. Träningsvärken lär komma som ett brev på posten men men de ska kännas att man lever.
Jag mår så himla mycket bättre när ja tränar blir piggare och gladare och jag ser resultat.
Efter träningen igår vägde ja mig och de visade sig att ja gått ner 2,5 kg under julen och ja kan inte säga att ja var så duktig där hemma, så de sporrade mig till att fortsätta!
De här är livet!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

YOU GO GIRL :)

2011-01-17 @ 14:58:35
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0