Truly madly deeply

Vi har inget i skolan ända fram tills på måndag så idag tog ja en behövlig sovmorgon och en ritkigt smarrig frukost och sen drog jag och tränade, men ja gjorde inte några axelövningar för ja är öm sen igår och då fick ja inte träna men benen och magen fixade ja i alla fall. Så ska ringa sjukgymnasten imorgon och sen träna lite till så ja inte tappar musklerna bara för att ja måste vila.
Ja ska upp till min natalutt i mitten av februari och de som är så bra med östersund är att de finns itrim där så ja får träna där hur mycket ja vill för de ingår i samma concern, så ja längtar verkligen dit.
Sen har ja faktiskt spenderat dagen med att läsa ett par viktiga papper och skriva ner stödord, sen behöver ja ringa lite samtal så ja är 100% på de ja gör men de finns inget som hindrar mig nu!
Imorgon ska jag hjälpa Shale och plugga till tentan så hon klarar den och sen ska vi ner på stan och fixa present till L och även kolla på marknaden men de får bli efter allt pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0