Träningsdags

Nu är julens latheter över och de ska börja tränas på allvar här! sätter igång idag har ätit en bra frukost och ska ner på gymmet bara dom öppnar. Sen ska vi gå på olika pass hela veckan brudarna och jag. Vi ska testa på Afro dans, core, sumba (första gången för mig) Och min favorit kickboxning! så kommer ha fullt upp och de gillas!
Men ska även hinna träffa Linus på Tisdag men kommer hem i lagom tid grupperna börjar så de blir bara bra!
Nu ska all julmat försvinna även fast ja inte har gått upp något så vill ja ändå att allt ska försvinna. Så eftersom jag inte ska hem de närmaste veckorna ska jag köra stenhårt här nere för jag vet att ja har diciplinen bara jag är själv! Så ska vi säga 10 kg till på 14 veckor ?! Men de här klarar jag!
Fick även för mig att fixa lägenheten igår så jag började städa och sen möblera om och strukturera och de gick faktiskt väldigt bra. Nöjd över resultatet men skulle behöva mer plats så funderar på att införskaffa en hylla.. Men får se när ja orkar ta arslet till IKEA ^^,
Men nu peppar ja träning!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

IKEA!! Jag behöver lite grejer! Hojta några dagar innan du ska dit så jag kan föra över pengar! Haha jag trodde för övrigt att du skrev -10 kg på 14 dagar, hhaha, blev lite förvånad över vilket turbodiet du måste ha :D Saknar dig puuusss

2011-01-16 @ 13:03:37
URL: http://www.sofiaastahl.se/
Postat av: Camilla

Det fixar du kusin! (: Det vet jag <3

2011-01-16 @ 20:26:45
URL: http://www.mondoblog.se/Caamilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0