solen skiner men inte på sj

Igår va jag som sagt och hälsade på Linus och de gick superbra att ta sig dit men sen på hemvägen blev de värre ja var tvungen att byta tåg i västerås för att ta mig till örebro så när ja kom till örebro skulle ja bara behöva vänta i 15 min på tåget till örebro men 5 min innan tåget skulle avgå ropar dom upp att tåget är inställt. Nästa tåg skulle ha gått en halvtimme efter men de var 1 timme försenat! så ja gick ner till sj och frågade om de fanns nån chans att ja tog mej till Örebro i rätt tid men nej de fanns de ju såklart inte! Så arg som ett bi och trött och irriterad på allt så bjuder hon mig på en fika! Men de var ju inte de ja ville ha jag ville hem till Örebro. Men efter att ha väntat i Västerås i 2 timmar kom tåget och ja tog mig hem till Örebro efter många om och men. De verkar ständigt vara problem med SJ dom har inte personal som vet vad som händer de kan inte fixa så man tar sig hem ändå utan måste vänta på de andra tågen och de är knappt nån snö nu så va fan SJ!! Nej ja är så trött på de där bolaget så ja skulle helst aldrig mer åka tåg men de kommer jag få lov att göra och de suger. Men besöket var väldigt trevligt och ja längtar redan tills nästa gång :)
Nu ska jag strax iväg och äta lunch med brudarna på jensens!
Solen skiner faktiskt idag så är ganska nöjd med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0