Kroppen spökar


This is for you!


Min kropp är inte riktigt med mig just nu. var på fest hos ett par kompisar i lördags och drack inte alls mycket men vaknade 5.30 på söndags morgonen av att ja hade sånt sjukt illamående som gjorde att ja va tvungen att gå och spy och så försökte ja dricka vatten och se om de blev bättre men de blev inte utan de blev värre. Jag fick upp allt ja drack och äta va inte ens att tänka på, ja försökte med saft, nyponsoppa, vätskeersättning men allt kom upp så va däckad hela dagen och mamma trodde ja blivit magsjuk och ja vet faktiskt inte själv.. Men på kvällen kunde ja få i mig 2 munnar saft och sen somnade ja i ren utmattning och vaknade 12h senare. Idag har ja kunnat dricka lite men den mat ja försöker få i mig gör att ja får sånt magknip att ja vill dö.
Kroppen börjar bli trött utan vatten och ja ser tecken på uttorkning men ja ska försöka få i mig nått näringsrikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0