Jag ska måla hela världen åt dig Mamma

Lyckan är total på flera plan och kämpar glöden lyser ut ögonen och ja vet att nu finns de ingen återvändo jag är redo för mitt livs bästa beslut! Att kämpa tills jag dör och de är sån jag är, jag ger aldrig upp. Och att de skrämmer vissa rör mig inte i ryggen, För frukan finns där de vet vi alla om!
Och slutet av den här veckan blir ännu bättre de är då vi lägger in en stöt.
Nej mina vänner de här förstår bara ni och de är er jag litar på! för ja vet att den dagen då jag faller ihop av utmattning så kommer ni finnas där och fånga upp mig! de känns så betryggande och då vet ja att ja kan gå All in i alla situationer.
När min datorn blev stulen för ca 1 år sen så sa ja att den personen som tagit datorn har tagit den av helt fel person och att han skulle ångra sig för resten av livet! jo va hände?! exakt de ja sa, för ja är väldigt harmlös i vanliga fall men börjar man blanda in mig i saker eller tar mina privata saker då har man passerat en gräns. Och då ger jag mig inte, mina ögon svartnar och resten vet ni nog ;)
Men just nu vände allt till något positivt!
Och ja har kommit hem till Örebro igen och ska börja slitet med pluggandet efter en välbehövlig semester!
Men Puss på er!


för Ja lycklig för ja är lycklig för ja är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag..

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Du gjorde min dag idag sötnos. Genom dina starka beslut och genom det du gör nu så finner jag en enorm lycka i det hela, det vill säga hämnd. Du gör många en tjänst. Älskar dig.

2011-01-08 @ 20:29:52
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0