Bra dagar

Idag har jag umgåtts med Shale hela dagen eller efter hon gjorde tentan for vi ut till Marieberg och shoppade lite på den sista rean och ja hittade faktiskt en hel del snygga grejer som ja fick för hur lite som helst allt skulle ha gått på över 1500:- men nu kostade de bara 400:- så är riktigt nöjd över mina kap.
Sen åkte vi hem till mig så lagade vi riktigt god mat en kyckling pasta med grädde och grönsaker i helt underbart god! Så nu har ja precis duschat shale har spelat spel på fb och nu ska vi se på film och äta nötter och dricka Loka och vara nyttiga!
Så en riktigt bra kväll och bra helg har inte känt mig så ensam och vi har riktigt kul ihop jag och Shale eller åtmindstone enligt mig ^^,
Saknar även mina hjärtan där hemma så ska försöka ta mig till mora i februari.
Ska även gadda mig nu när ja ska till stockholm Thomas har fått äran att bygga ut min tatuering på ryggen helt efter eget tycke så de ska bli spännade.
Men nu ska vi se på lite film så
Ha en bra lördagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0