allt detta studerandet

Ja egentligen borde ja inte sitta här alls utan jag borde plugga och göra ett helvetes ryck för på torsdag har vi tentan, men på nått sätt så känns de som att ja kan de här på nått underligt sätt så är de mesta logiskt och ja har ju alltid varit intresserad av de här.
Fick hem boken infektionsmedicin igår och har hunnit läst om en del intressanta sjukdomar. Men just nu är de mer lockande att lägga sig i sängen och sova bort dagarna och hoppas på de bästa. Har ångest över att träningen blivit lidande men de ska vi ändra på på fredag då jävlar gäller de då ska ja träna tills ja spyr och fortsätta så hela helgen.
Snart kommer anna hit och vi ska baka cup cakes och ja jag slarvar lite med min diet men kompenserar de med inget mellanmål och mindre lunch så ja ska få i mig rätt mängd för då får man unna sig något!
Sen bokade ja besök till nästa vecka så ja äntligen får träffa bästaste L efter flera veckor ;)

Hittade ett kort på alla underbara syskon! <3 Kärleken är evig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0