2011

Ja de är visserligen lite sent att skriva inlägget men de är ett nytt år med nya möjligheter och ja vet att de här kommer bli ett toppen år. Har haft fullt upp dom senaste dagarna på nyår hade vi fest här hemma och de va riktigt trevligt men mådde inte så bra dagen efter ;) Sen igår åkte jag och L syskon ner till honom och hälsade på och ja vet inte riktigt va ja ska säga om de men de va toppen kul som vanligt men eftersom dom inte träffar han lika ofta som jag så blir de att dom har mer att prata om så ja håller mig lite i bakgrunden och begrundar och vägen hem var ett helvete måste ja säga de snöade och de va snörök så de tog längre tid än de skulle men vi tog oss hem iaf.
Sen har jag hunnit med att hälsa på älsklings Fia och familj med nya lilla cecilia som är hur söt som helst. Så de enda ja inte har hunnit med de är pluggandet och de måste ja hålla på med den här veckan eftersom vi har tenta nästa vecka! lite halvjobbigt sådär men men har ju valt de här själv!
Men nu lär ja ta tag i pluggandet och lite snö skottande för de snöar ganska mycket här!

Väldigt virrig text men de så här de är i mitt huvud just nu!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

<3 Har också plugg att göra, men OOOORKAR inte haha!

2011-01-05 @ 14:34:17
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0