What happens next..

En dag fri från plugg är typ lika ovanlig som att se en rosa elefant klättra i ett träd nästa så sällan är de. Men eftersom vi är lediga och ja inte ska hem till Mora så ska jag och Anna har Harry potter marathon eftersom ja och Nath inte hann se igenom alla filmerna ^^,
Har även tänkt på de här med tiden och hur man förhåller sig till saker, ja går ju en utbildning på 3 år och de är väldigt svårt att greppa hur lång tid de är men nu när tiden har sprungit iväg så är vi inne på termin 3 och då bara 3 terminer kvar och då gick allt helt plötsligt jätte fort.
Men när de gäller någon annan kan man inte räkna på samma sätt men ja har lärt mig att förhålla mig till de också för ja räknar veckor och sen när de inte är så lång tid kvar kan ja som vi gjorde på gymnasiet räkna ner i dagar från den sista terminen.
Ibland kommer en slags overklighets känsla över mig och ja kan inte riktigt förstå men de kommer ja nog aldrig göra, och ja vet inte vad framtiden kommer visa heller men ja kommer acceptera de som händer och sker för ja har lärt mig att allt sker av en orsak.
Nu när ja var uppe i Ö-sund slapp ja tänka och verkligen vara den Linda ja älskar att vara den som flummar och skrattar åt allt och fjantar sig och beter mig som 5 men vet ni vad?! ja Älskar de och de finns en person på denna jord som vet exakt hur jag fungerar och accepterar mig för den!
Men ni andra förstår mig och vet allt om mig för er har jag inga hemligheter och ja är så glad att ja får uppleva de med er!
En dag kommer ja också växa upp men ja kommer dra ut på de så långt ja kan och enligt FN är man inte vuxen förens man är 30 så ja har tid på mig.

Jag hatar dig av hela mitt hjärta kom ihåg de!
Tro inte att ja har accepterat någonting, kolla in i mina ögon nästa gång och du kommer se svart hat!
Va brukar man säga?! jo att Karma alltid betalar tillbaka så Pay back is a bitch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0