Stockholm

Ja jag har haft fullt upp de senaste dagarna har varit hos Linus och efter de åkte ja till syster och Anders för lite inflyttningsfest i helgen så drog direkt efter besöket va ju ändå halvvägs till stockholm så :).
När ja skulle äta lunch hos Linus så fick vi levergryta och de äter inte nån utav oss men vi trodde de va köttgryta först men efter första tuggan insåg vi att de smakade konstigt för att vara kött och insåg att de va lever och då höll ja på att spy uäck va äckligt de va och ja ska hädanefter kolla nogrant vad ja stoppar i munnen.
Igår tatuerade även thomas mig och gjorde en cover up på den ja hade innan och den här är grymt snygg men vi har inte fyllt i allt för ja satt 4 timmar igår och de va väldigt påfrestande så ska köra resten om en månad eller så, Så idag är jag mest hemmafru här i lägenheten ja städar och fixar tills Erika och Anders kommer hem. Sen ska ja och möta upp Sara som kommer sist av alla mora människor ;)
Sen blir de nog nån öl eller två ikväll hehe
Riktigt bra helg med andra ord, skulle egentligen vilja vara hemma men de fixar sig.
Föresten så klarade ja min medicin tenta med massa poäng över G så ja är super glad för de!
Jag är bäst! ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0