På resande fot

Ja som vanligt ska ja flänga omkring och resa överallt i världen eller åtmindstone Sverige, Var hos Linus först sen syster och sen till Örebro och nu ska ja upp till min Nathalie uppe i Östersund och de har ja längtat efter som bara den så ska ja spendera ett par dar där uppe. Så snart ska ja ta och fixa de sista och sen iväg till tåget och mot nya äventyr.
Och sen ska jag hem till mitt älskade mora bara ja gjort den här tentan så just nu känns de bra fast allt hade varit tusen gånger bättre om ja hade varit miljonär..
Ja saknar er mina hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Give me a call if you have some time over when you're visiting Mora my dear! I miss you <3

2011-02-10 @ 23:46:56
URL: http://johannamarianordkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0