I'm gonna rule the world

Jag behövde verkligen komma hem och ladda batterierna och ta hand om dom som är mig nära jag vet inte när ja mådde så här bra sist. Nu känner ja inga gränser ska ivög och träffa Fiaa nu så omger mig med bra och positiva människor och gör mig bra och just nu så vet ja att ja är stark för alla hinder som kommer komma i mitt liv! För ja har mitt må bra godis här hemma och de här gör att ja orkar ni gör verkligen de. Och ja blir bara starkare och mer målmedveten. Nu gäller de att ta vara på livet som de är och slåss för allt de är värt.
Har varit hos morfar som ligger på sjukhuset än för medicineringen gör att han får problem med magen och de är inte långt tills han ska börja med sin cyto behandling men han är seg min morfar han är ju en carlsson!.
Vi är en familj som står vid hans sida. Vi älskar varandra våran relation är byggd på kärlek.
Har varit och hejjat på Johan som åkte öppet spår idag så fick han en krans och en dalahäst så va hela familjen med och hälsade och pratade lite, men riktigt duktig va han som åkte på en sån bra tid.
Men nu ska ja åka till Fialutten! Yey

Du kan inte förändras du kommer aldrig förstå de enda du kan göra är att gå!
Så stick...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0