I can't stop the sun from shining

När ja kollade ut genom fönstret imorse kom vårkänslorna på stört men när ja kollade på termometern så sjönk mitt mod de va -20 va i helvete kommer all den här kylan ifrån, ena dagen är de -3 och andra är de huxflux ännu kallare.
Sov hemma hos Anna för vi hade Harry Potter marathon igår när ja skulle gå till bussen kollade ja säkert tusen ggr så ja kollat rätt och gick i bra tid men när ja kommer fram tror ni inte att bussen gick 20 min senare och där stog ja ute och frös men solen värmer en del men mina fötter ville in till värmen så gick in och väntade på pressbyrån!
Ja lämnade in mina biljetter till sj för att få tillbaka pengar för resan hem från östersund men eftersom de har varit så många fel så tar de extra lång tid, och ja hade tänkt att använda de till att åka till L på onsdag men eftersom ja inte vet när ja får de värdebeviset så fixade ja hyrbil som var billigare än tåget plus att de ingick 100km så de blev toppen plus att ja slipper gå upp super tidigt och vänta en jädrans massa! så jag är glad.
När man har en vän så här så lär man sig en väldigt massa nya saker och hur man ska göra med vissa saker och en del oskriva regler men ja har fixat allt och en del där till jag gör saker ja egentligen inte får ja leker lagman och gör lite som ja vill. Men ja gör inget hemskt ja lovar!
Egentligen är de för hög säkerhetsklass för L för han är klassad långt ner och ingen risk men ändå är han på en B anstalt. Men de är bättre för man har lite mer previlegier där och får göra massa mer.
Men lite spännande är de och de är lite grann som att gå igenom säkerhetskontrollen på arlanda, och än så länge har ja sluppit kroppsvisitering ^^ fast de är rätt snygga killar som jobbar där ehe nej nu flummar ja bara! ska ta och fixa mig lite lunch!




Don't tell me to run away from this
cause you've got the love I can't resist
How can I breathe
How should I feel
holding me back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0