Happy face

Var en fantastisk kväll igår men trevligt sällskap av anna och en grym melodifestival bidrag de va rörande och ja är bara så glad.
Ja har även pratat med min soulmate och uppdaterat varandra om livet. Hade tänkt att planera resten av veckan och fixa en massa idag.
Har tänkt sätta mig ner och läsa igenom mina viktiga papper som ska granskas så de är bra att ha stödord och även se vad som är viktigt.
Nu är ja på G efter gårdagskvällen så är ja taggad till tusen och gör inte de här enbart för mig utan för dom som inte kan eller vågar jag gör de här för att de behövs. Är de läskigt ? klart som fan de är men ja vet att ja klarar de!!
Skrattar bäst den som skrattar sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0