Ett slag i ansiktet

Ja den här dagen började inte alls nå bra, varför ska allt hända min familj för ? va har ja gjort för ont.. Ja är så jävla arg och frustrerad och ja behöver verkligen en break.. för snart får ja ett mental breakdown.
Helst av allt vill ja hem hem till min älskade familj och stanna där för ervigt, men ja vet att livet har sin gång men de är fan inte rättvist.
Just nu vill ja inte vara här jag behöver mina vänner, ja vill bara hem. Att sitta här ensam i två dagar till och bara tänka och gå händelserna i förväg de kommer äta upp mig innifrån.

But how do you expect me 
to live alone with just me?
cause my world revolves around you
It's so hard for me to breath!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0