ett jädrans bra flyt

Har haft ett par väldigt bra dagar och fått massa bra information och umgåtts med de bästa människorna. Va till Linus i Onsdags där han till och med hade lagat mat till mig och bakat så ja blev riktigt bortskämd med kyckling gryta och ris och sen sockerkaka med hallonsås till MUMS säger ja bara!
Sen igår så hade ja en sjukt givande dag tror min telefon gick varm exakt hela tiden, Först var ja hos läkaren och så pratade ja med en person som ska hjälpa mig här framöver. Sen missade ja lite av skolan men de tar ja igen.
var även på möte om framtiden och lite saker som verkar intressant, är inte klart än så kan inte säga exakt va de är men de kommer ja lovar.
Så träffade ja även Jonna mitt ex jespers syster som är hur go och trevlig som helst, de känns inte som vi inte setts på 5 år utan de va hur kul och naturligt som helst att prata och umgås med henne!
Så de kommer ja göra fler gånger. Sen som pricken över i:et så tränade ja stenhårt innan ja tog mej hem för att packa väskan hem till Mora.
Ska hem och umgås med min älskade familj och mina vänner såklart :)
Morfar har nu fått en tid för behandling så den 7:e mars startar han en medicinsk behandling mot cancern så ja hoppas att han klarar de, ja vet hur äckligt tuff den där behandlingen är, men ja ska hejja på han och vara hemma så mycket ja kan.
För man vet aldrig hur livet ter sig.
Nu lär ja förbereda mig för dagens föreläsning nämligen Läkemedelsberäkning i flera timmar så kommer vara död när vi slutar.
Men syns snart bejbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0