njuta av ledigheten

Har gjort en hel del bra grejer idag och igår fick en massa viktiga saker gjorda och de behövdes så har ja världens bästa människa ja kan prata med kan inte ta upp allt nu men senare kan ja förklara men ni som känner mej vet nog redan vem de är och vad de handlar om. Men har hjälpt moster ann-britt idag eftersom hon ligger på sjukhuset så hjälpte ja henne att gå lite eftersom hon är så yr och så har ja varit hos mormor och morfar och hjälpt dom och umgåtts för snart åker ja ju tillbaka till Örebro och då blir de tajt om tid till att träffa dom. Men nu efter morfar fått cancer så inser ja hur värdefullt de är att ta hand om de människor som fortfarande är i livet så försöker med de nu när jag är ledig, annars ligger jag bara hemma och hela dagen försvinner iväg. Men insåg att de är jobbigt att vara ledig för ja blir så rastlös efter en dag eller två jag vill hitta på nånting att göra hela tiden och ja får myror i brallorna. Även fast ja snurrat runt hela Mora idag så blir ja rastlös så fort ja sätter mig ner, men ja får lära mig att tagga ner för snart börjar skolan och då är de inte så roligt alla gånger så ska försöka njuta av min ledighet nu.
Sen tänkte ja ta mig upp till boden och hälsa på för nu var de alldeles för länge sen sist!
Ska försöka varva ner och läsa lite tidning här hos mommo och moffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0