Hösten närmare sig

Ja nu va de för länge sen ja skrev lite men har jobbat som en tok och haft en del för mig men nu är ja ledig ända tills ja börjar skolan så de känns rätt gött så nu hinner ja me bloggen.
Har haft en super bra sommar och nu sista veckorna har syskonen vart här sen var vi hemma hos mig i Örebro och fixade iordning min lägenhet så nu har ja en hel del nytt och mer ska de bli bara ja får mig en egen lägenhet! :)
Ska även få me mig bil ner till Öret som kommer vara min så de känns toppen men de är ingen bråska nu men skönt att ändå ha bil och så när L kommer närmare.
Och så lär ja vända på dygnet för nu sover ja till 11 på dagarna och de måste fixas för annars orkar ja aldrig upp till skolan sen för vi ska ju liksom börja med rivstart och börja 8.00 och de känns sådär men ja vänjer nog mig med tanke på att vi snart ska ha praktik och då börjar vi 7.00.!
Men saknar mina vänner så tänkte fixa de de här sista veckorna hemma och bara mysa med dom.
Men nu måste ja ringa lite samtal så c ya bejbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0