långa nätter

Ja de här livet tär på mig alltså arbetslivet ;) haha nej skämt och sido så var ja så sjukt trött när ja kom hem igår vid 18 så ja la mig och kollade på tv men orkade inte hålla ögonen öppna så bestämde mig att sova för natten så jag la mig vid 18 igår och vaknade 6 imorse så fick nästan 12 timmars sömn vilket verkligen behövdes. Och ja hatar att börja så här tidigt men snart ska ja få åka hem och umgås med familjen och vännerna så ja får energi att fixa 4 veckor till! Men är skit kul att få göra praktiken och ja har haft tur att få vara där ja är nu och nästa vecka blir de IVA och de är spännande om nått.
Så nu räknar ja ner dagarna så de är bara 2 hela dagar ja ska vaar kvar i Örebro sen hem och hade bra. Har fixat lite i schemat så ja kan åka till Linus nästa vecka för nu har de gått sådär långt så ja saknar han så mycket och de är inge vidare.
Men nu ska ja åka och ta hand om mina patienter!
C ya

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Saknar dig.

2011-04-12 @ 11:55:22
URL: http://rockabillybutiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0