för länge sen

Var alldeles för längesen ja uppdaterade men har hänt så mycket de senaste tiden plus att ja harvarit hemma i dalarna den senaste veckan och fått en riktig energi boost.
Har hunnit träffa alla ja vill och de är inte långt kvar förens ja kommer hem för sommaren då har ja en hel del tid!
När ja kom hem till Örebro i måndags fick ja mej ett riktigt efterlängtat besked och ja är så super lycklig men ja vet att de kommer bli en jobb period men ja kommer ha mina närmaste runt omkring mig och då kommer ja fixa allt och en de kommer förhoppningsvis sluta med en upprättelse som ja kommer leva på aför alltid.
Ska även hälsa på bästaste Linus nästa vecka och prata av mig och hitta på massa kul som alltid.
Men nu ska ja skutta iväg till praktiken med ett leende som sträcker sig från öra till öra!
We are all the winners AIGHT?!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Jag blev också sååå glad över det där brevet. Kommer finnas för dig och stötta dig, vi måste fokusera på resultatet.

2011-04-27 @ 17:07:24
URL: http://www.sofiaastahl.se/
Postat av: Alex

Finns här för sig gumman!Kramar om

2011-05-05 @ 12:39:44
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0