vissa människor har den där tendensen att krypa under skinnet

Hade inte den bästa dagen igår på kvällen gick allt åt helvete så vaknade inte så pigg i morse och ja låg och drog mig väldigt länge och när ja väl gick upp så ringde ja min underbara vän Fia som ja pratade diverse problem med så löste vi en massa saker så vart gladare av de samtalet iaf. Sen tog ja mig i kragen och gick och tränade och gjorde massa bra saker så nu har ja latat mig och myst ner mig i sängen och sett på lite tv innan ja gjorde lite mellanmål och så =) Ibland kan även ja dra förhastade slutsatser ingen är ju som sagt ofelbar, men ja blev upprörd över nått som egentligen inte va nått men de löste sig och en påminnelse till mig själv( ha tålamod och se inte alltid de värstaa i allt). Ibland så är inte världen rättvis, och man påminns om saker man försöker glömma, sånt ja lär stå ut me eller lära mig leva med!
Men nu ska ja se Idol och så vill ja bara säga att ja saknar er mina vänner allihopa så ni vet de!

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Du är bäst. <3

2010-09-08 @ 09:36:43
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: Alex

Vi saknar dig med!! Hoppas vi hinner ses mer nästa gång du är hem!! Kramar

2010-09-09 @ 20:59:49
URL: http://livinglexxi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0