Söndag

Känns inte alls som en Söndag varför vet ja inte men de kan ha och göra med att ja åkte hem från Boden i lördags och de brukar vara på söndagar jag åker hem så de blev lite fel i hjärnan. De enda ja visste när ja vakna va att ja skulle rösta idag och att de alltid är på en Söndag, sen har jag spenderat dagen med att försöka få in neurologin eftersom ja missade den och vi har ett dö viktigt seminarium imorrn så lär göra allt läraren vill annars lär ja inte få godkänt men vi knåpade ihop nått och jag hoppas att de duger. Och imorgon är de dags att dra igång med träningen igen eftersom ja missade förra veckan, ja har en del att kämpa me den här veckan men en kämpe som jag klarar nog de här utan några stora missöden. Så åker jag hem i helgen eftersom ja fyller år på måndag så ska väl fira lite hemma och sånt.
Ja ska lägga in alla bilder från Boden och se om de finns nått bra att visa upp, men de är verkligen helt underbar utsikt från deras hus och ja ville knappt åka hem därifrån.
Men nu ska ja se på Kungarna av tylesand även fast de är ett kasst program så fortsätter ja se på de för att ja inte fattar hur dom kan göra bort sig i tv, men men de är inte mitt problem just nu ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0