Sena kvällar, och trötta huvuden

Kom nyss hem efter ett träningspass och även möte efter de och de gick super, så bra att ja promenerade halva vägen hem för att få ut all energi, Nu sitter ja här hemma och har massa endorfiner som sprudlar i kroppen, men tänkte lösa de hela med lite the och se på idol och lite sånt tjafs :) Sen måste jag sova i tid så jag kan ta mig upp imorgon då de bär av till syster i storstan och klippas lite. Eftersom vi va lediga så passade jag på att åka dit när ja har tid, för sen ska ja även hem på fredag så de här kommer bli toppen. Har haft föreläsning om missbruk idag och de va skit intressant och spännande för de va mkt ja redan visste men mycket annat man fick lära sig, på fredag ska vi få se en film om psykoser och de är också super intressant, de här sånt här ja tycker är kul att få lära sig allt de här gör att man orkar fortsätta kämpa!
kändes nästan som ja kunde för mycket idag på föreläsningen alltså kanske inte så positivt med tanke på att de är saker de flesta inte har en aning om, men va fan ja kan och de spelar ingen roll om alla undrar de är min ensak och ja var ialla fall bäst i klassen idag de ni ;)
Nu är de idol och ja ska bänka mig framför tv:n och lugna ner kroppen så ja kan sova sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0