Födelsedag och allt..

Har varit hemma i Mora i helgen mest för att träffa massa vänner och sen fira min födelsedag som egentligen var igår, men på fredagen så åkte ja hem till Emma och pratade massa strunt, i Lördags va ja hemma hos Alexandra och benke och hjälpte till med lite städning och passning av Liam och som vanligt när ja är där får ja massa saker till min lägenhet och så va de nu också så har en till kartong med grejer som ja ska försöka frakta till Örebro någon gång^^ Så fick ja en present av dom riktigt gulligt att ni kom ihåg :).
Så var ju även kusinerna hemma så vi spenderade lördagen ihop och hade de trevligt och lite sånt. Men har inte kunnat slappna av eftersom vi har den här hemska tentan på fredag och ja har varit dålig med att plugga men ska satsa 110% så ja klarar de här! Men lyckades såklart bli sjuk mitt upp i allt, ja började känna av de igår och imorse var de omöjligt att sova när huvudet sprängde och snoret bara rann, ja blir så trött på dom här j*vla förkylningarna,
Ska även på Mary kay möte idag och se lite hur dom jobbar här så de ska bli riktigt trevligt, ska pausa pluggandet och även förkylningen. Ska vara i andra änden av stan så lär åka ganska tidigt här hemifrån plus att de är där alla våldtäckter har begåtts så ja får hoppas att våldtäcktsmannen inte är ute ikväll, men ska se till så ja har nån att prata me på vägen hem:)


Så här blev min klippning som erika gjorde förra veckan, är skit nöjd verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0