Dessa söndagar

Ja vet inte om söndagar alltid har varit tråkiga men ja gissar på de, för allt är stängt och den dagen går oftast segast och de är den dan ingen vill ska komma för dan efter är måndag och måndagar innebär en ny arbetsvecka för de flesta. Och ja har bara tråkigt på söndagar och speciellt idag för vädret suger ja vaknade på fel sida för grannen bestämde sig för att spika i väggen klockan 10 på en söndag!!! va har folk för liv egentligen. Ja hade kunnat mörda för de där för ja har sovit skit kasst inatt men ja va ändå tvungen att gå upp så ja kunde vakna till och ta mig till gymmet.
Igår hände en rolig grej eller de beror på hur man ser de, men när ja satt och åt lunch så skulle ja skära köttet och när ja precis satte ner gaffeln i köttet så gick den av, ni kan tänka er vilken förvånad min ja fick över att sitta med en halv gaffel i handen och resten satt kvar i köttet, så min filosofi blev att antingen va ja stark som pippi långstrump eller så va de gaffeln som va dålig. Ja tror de sist nämna ^^,
Måste även packa ikväll eftersom ja ska dra mig norröver den här veckan, så ska spana vilket väder de kommer att vara där och sen packa allt som behövs eftersom ja ska åka till moster i stockholm och sova där tills tisdag då flyger går. men nu lär ja bege mig till bussen så ja hinner i tid.

Kommentarer
Postat av: MADDES

Känns som att söndagar alltid är fyllda med ångest..

2010-09-12 @ 13:54:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0