De är redan september

Snart fyller ju jag år eller rättare sagt om 25 dagar :D men de är inget speciellt med att fylla 21 så är de på en måndag och ja är här nere så de händer nog inget speciellt. Men idag blir de lite hemgång för ja tog på mig att jobba hemma på lördag fast ja hade ju velat åka till Falun på lördag för att gå på granny goes street men de tjänar man ju inga pengar på, så de får bli att jobba. Ska faktiskt ha en ny chef och de ska bli spännande, ja känner ju båda sen tidigare men inte jobbat under dom men ja tror de kommer gå galant.
Så medans ja är hemma så ska ja träffa alla vänner och faktiskt bara ta de lugnt för ja behöver lite sån tid, men de värsta är att helgen går ju så förbannat fort så man får lov att ta vara på tiden, vilken betyder att man får kasta sig mellan olika ställen och försöka slappna av under tiden.
Men ska bli skönt i alla fall. Jag är fortfarande lite snorig men hostan och halsen börjar bli lite bättre så peppar peppar på att de här går vägen och ja blir frisk nångång.
Ja va ju och shoppade med tjejerna i tisdags och ja köpte en hel del, ett par basic grejer som linnen och leggings och sen en skit snygg stickad väst som va lite längre, och ett par kängor som va varma och kan behövas under vintern och så blev de en halsduk men ja är iaf nöjd ^^,


Jag och Erika <3
jag och riken

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Ska bli kul o träffa dig nu när du kommer hem <3

2010-09-02 @ 12:58:07
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: emma

mig ska du inte träffa antar ja?

2010-09-02 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0