never ending dream

Har haft de lite sådär den senaste dagen, mycket med skolan och stressen som hänger över huvudet och ja bröt lite ihop igår kväll orkade inte ta mig till skolan men efter lite övervägande och peppnings sms så gick ja andra halvan av tiden. Så blev de massa missförstånd och ja som redan var urbalans började gråta och ja tycker inte om att gråta inför folk ja inte känner så försökte göra de snyggt men när tårarna bara sprutar går de inte att dölja de snyggt men efter ett par samtal redde vi ut våran gruppdiskussion. Och ja är riktigt glad att de löste sig för ja tycker inte om att vara osams med mina vänner!
idag ska ja även på Itrim möte så tänkte träna innan, så de blev hem och göra en någorlunda snabb lunch och sen hann jag till och med bleka tänderna lite till så snart så har vi kändis smajlet ;)
Nu packar ja ihop lite saker ja ska ha me mig imorrn när ja ska iväg och ha kvalitetstid med en kär vän :) Sen åker ja ju hem i helgen till mitt kära mora, och då kommer även små syskonen hem de ska bli underbart att träffas igen, men vi kommer ha besök av soc i stort sett hela helgen de är ett litet minus eftersom ja inte har så stor tilliti till deras metoder!
men nu fokuserar vi på träningen och få ur alla aggressioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0