It's a beautiful life

Idag har ja verkligen haft fullt upp fast de har varit söndag och kom nyss innanför dörren efter att ha varit ute i stort sett hela dagen, har varit och hälsat på en vän som ja inte kan träffa så ofta, eller under omständigheterna men de är alltid lika mysigt när vi träffas :) Man ställer alltid upp på sina vänner de är mitt motto, hade jag varit i samma sits så hade ja önskat att de fanns nån som mig men idag har vi umgåtts i 3 timmar och vi har bara suttit och fikat och pratat om allt och ja blir alltid lika glad när ja är där. Fast höll på att missa bussen imorse då ja kom upp till vägen så åker bussen precis förbi mig och så svensk som ja är så vinkar ja inte och visar att ja ska me men busschaffisen fattade nog att ja skulle me för han började bromsa in och då insåg ja att om ja inte vill betala taxi så lär ja springa vilket ja gjorde och chaufförn stod så snällt och väntade på mig och sen hade vi en intressant diskussion under färden. Så fick ja vänta på tåget ett tag men tillslut så kom de och ja åkte mot min destination, och under de här veckorna har ja verkligen lärt mig att orientera mig i nya städer, de är iofs väldigt bra och ja har ett grymt bra lokalsinne så den informationen ja besitter kommer stanna där inne ett bra tag. Men lärde mig att hitta lite till och så har ja hunnit med att handla till veckan som kommer och städat iordning köket så har hunnit med en hel del fast ja nyss kom hem :)
Och så får ni andra ha vilken åsikt ni vill för de här är mitt beslut och ja gör som ja vill! jag vill inte höra nå spydiga kommentarer tack!
Men nu ska ja vila sista pluggfria dagen på länge! jag njuter<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0