Teddy björnen fredriksson

Måste ta och släpa arselt till gymmet idag och köra stenhårt eftesom ja inte har tränat på en vecka och bara de gör att ja får ångest och när ja är hemma dom här två veckorna kommer ja fixa gym kort så ja kan träna varje dag om ja vill för annars blir de ingen träning här hemma så ska köra på de hade jag tänkt!
Och eftersom de är en tråkig söndag kan de vara skönt att träna och få en endorfin skjuts så dagen blir lite roligare, Pratade även med syster på skype idag och frågade lite hur hon hade de i tyskland och så satt vi och små pratade i 1 timme! helt sjukt länge och så är de gratis de är fan nog de bästa med skype! alltså tack för att nån kom på den idén ^^,
Tänkte ja skulle ta och börja läsa boken som Bingo Rimér har skrivit alltså den ja köpte igår och fick signerad lite stolt är ja allt men hur roligt är de inte att ha en bok signerad?!
Tänkte lägga mej och läsa innan gymmet eftersom dom inte öppnar förens 15 på söndagar så ska fördriva tiden lite och kanske få i mig lite lunch också!



Snart snart de är inte lång tid kvar,
men de känns som en oändlighet
jag har längtat och de har tagit på tålamodet,
men snart är jag hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0