kom änglar

Sitter just nu och har blackout i hjärnan jag försöker plugga in allt till tentan men har inte ro att läsa jag försöker få in allt i huvudet men just nu känns de hopplöst så kommer nog kugga på den här tentan men de finns liksom inge intresse i de här för de är liksom nej värdelöst rent ut sagt.. Men ja ska verkligen försöka och skulle de skita sig så kan ja ju alltid göra om den och de är ju positivt. Och idag har de verkligen varit snöstorm här ända sen 9 i morse då börja de vräka ner och de har inte slutat så har väl ungefär 1dm snö och de kommer garanterat vara mer imorgon bitti så får se om ja kan pulsa mig till skolan i tid. Visst är de vackert med snö men inte när de blåser i ansiktet och gör ont då får de gärna vara.
Nu måste ja fortsätta och pina mig igenom pluggandet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0