Jävligt kall onsdag

Jag kom hem till ett riktigt vinterlandskap och kan säga att de va riktig tur att ja tog min riktiga vinter jacka för den har behövts. Hade en hel del grejer med mig hem så Emma va så snäll och hämtade mig eftersom mamma jobbade och pappa körde grövelsjön, ska appropå pappa dit och umgås lite och snacka lite skit. Min pappa är världens bästa och de är mamma också men jag har alltid varit pappas flicka och Erika har alltid varit mammas flicka så vi har delat upp de lite, så pappa och ja ska disskutera vissa saker eftersom de har kommit upp en del, och vi ska åtgärda de här problemet så han ska hjälpa mig och fylla i lite datum och skit och så ska vi äta massa Thai mat MUMS! och de är extra lyx när man får välja själv. Ska även träffa Fia idag hon ska komma och hämta lite saker och så, sen får vi se vad dagen har att bjuda på.

Snart kommer mina sötnosar hem
och så ska ja hämta tindrisen så dom får
träffa henne för ja vet hur mycket dom
tycker om henne! <3

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Vi ses sen sötnos <3

2010-11-17 @ 10:30:35
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0