Harry Potter och med de bästa ja vet!

Nu är de baking time här hemma barnen har beställt saffrans snäckor och knäck så uppstigning i ottan och började med båda delarna och eftersom knäck måste stå och koka ett tag, Men just nu är de mamma som håller på med de mesta och jag facebookar och ska göra mej klart för bion lite senare ska ju iväg och se på den efterlängtade Harry Potter-och dödsrelikerna och Lillebror är tokig i harry potter precis som storasyster sin^^
så de här kommer bli helt underbart.
Sen blir de utgång med mina sjukt snygga skor! ehe ni ska få se bilder och dom är bara göör snygga!!
Vi har lite tävligar här hemma eftersom vi är ett gäng hemma så kör vi wii och tävlar lite internt i olika grenar och Jörgen och barnen är väl mest tävlinsinriktade, Är så skönt att Jörgen är hemma nu för nu är vi den kompletta familjen och han är den bästa styvpappan jag någonsin haft de ni ;) Så nu ska ja fortsätta med de sociala här hemma och äta massa nybakta bullar ^^ mums!
Tack Fia de betyder så mycket att jag har dej som vän hade aldrig klarat mig utan dej! <3


Tick tock is the sound of my bomb

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Vilka fina ord! Älskar dig jätte mycket, du är en underbar vän. Vi förstår varandra för vad vi gått igenom, ingen annan förstår till 100%.. Vad sugen jag blev på att spela Wii nu :D Tror jag ska tvinga upp Daniel på lite Wii :D Puss

2010-11-20 @ 18:01:38
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0