En strålande Måndag

Nu ska ja strax bege mig mot banken och fixa lite nödvändiga grejer och sen ska ja försöka hinna till KTC och träna på lite grejer inför exeminationen, och så egentligen börjar vi inte förens 13.15 men har ju lite saker att fixa så de va alldeles perfekt att börja senare. Sen ska ja nog börja packa lite saker som ja borde ha med mig hem.
och vädret är ju lagom roligt så här i November de spö regnar här men hoppas att de kan sluta någon gång och bli snö istället ;D
Sitter och poppar musik och sjunger är på sånt strålande humör att de inte går att beskriva ska snart ta och fixa de sista så ja kan ta mig ut i regnet Cee-lo Green har världens bästa musik ^^,
åå just ja Tack så mycket för att du ringde igår de var riktigt intressant och jag är så glad för att de fick mig att  verkligen inse att ja borde ha tagit tag i saker för länge sen men bättre sent än aldrig eller hur?! Så från botten av mitt hjärta så tackar ja dig för att du lärde mig att ta tag i dom här sakerna och ja ska ta vara på chansen och verkligen göra de!


Kommentarer
Postat av: Fiaa

It's now or never baby ;)

2010-11-15 @ 11:24:46
URL: http://www.sofiaastahl.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0