Borde ha praktik nu..

Ja som sagt så skulle ju ja ha praktiken här hemma men när ja kom dit i måndags så hade alla magsjuka eller alla sjuksköterskorna var sjuka så de var bara att traska hem igen och så skulle ja ringa imorse och höra om de va friska men ack så fel ja hade så de blev att vara hemma idag igen så har ja spenderat hela morgonen med att försöka få tag i min lärare men de har ju inte gått så gick och frågade på mitt gamla jobb för ja måste ju ha praktik någonstans eftersom annars måste ja göra om den senare och de vill ja verkligen inte. Så ja hoppas att de här löser sig annars blir ja lack.. Men får väl jobba även i helgen om ja ska hinna med allt och plus att ja ska jobba på "riktigt" i helgen gör ju inte saken bättre men ja får lägga på charm offensiven och fixa de här och ja vet ju att ja kan prata till mig saker så de här kommer gå bra.
Ska nog se till att få lite saker gjorda idag så ja har de färdigt ska ringa lite samtal och få lite förmåner ^^
Men Tack mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0