Äntligen Fredag

Idag är en efterlängtad dag på flera olika sätt för idag kommer mina älskade syskon hit och vi ska umgås och hitta på massa kul här i helgen och de kommer bli toppen. Blir nog en utgång och lite partaj imorrn kväll har även köpt ett par dö snygga skor och dom kostade en del men ack så snygga ^^,
Har haft lösenord på bloggen för diverse tjafs men de stoppar inte mig kan ja lova, Medans ja höll på att fixa med de där igår så ringde jag en hel del viktiga samtal och de lät väldigt positivt och ja går på som en ångvält just nu och ja får så sjukt mycket gjort när ja är motiverad och ja tror aldrig jag varit så motiverad som jag är just nu.
Och ja är så glad över de här jag fick chansen ni förstår inte och då menar ja de ni förstår inte. Och ja kan ju passa på att hälsa till er som läser bloggen långväga från sverige jag hoppas ni hittar nått intressant att skriva och inget kan stoppa mig från att fortsätta.

Your a good soldier choosing your battles,
making your self up and dust your self up and back in the sadle
Your on the frontline everyones watching
you know it´s seroius we getting closer this isn't over!


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Ja jag stöttar dig i allt detta, du kommer inte ångra dig! :)

2010-11-19 @ 15:42:53
URL: http://www.sofiaastahl.se/
Postat av: Moster Lotta

Kör hårt Linda!! Du har stöd från moster här borta i Kambodja. Man ska ge skit till skit och inte låta dom komma undan!! Kram kram

2010-12-06 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0