Tillbaka

Har varit hemma nu i flera dar och inte orkat suttit vid datorn utan har roat mig med mina vänner och bara haft de bra :) gjorde även del 1 tentan i anatomi och jag hoppas att de blir godkänt den va ganska vass och jobbig men de förstod jag men nu är den äntligen gjord, och de blev även fest igår för att fira tentan och allt så utgång på Satin och shakade lite ass och fram mot 2 åkte vi hem för vi hade föreläsning idag från 10 till 15. och de va inte kul att gå upp imorse de va nästan som självmord men jag tog mig upp till slut bakis som bara den, drog på mej mjukiskläder och solbrillorna på och med dunkade huvud gå till bussen.
och inte kunde ja få vila när ja kom hem nej utan nu har jag städat HELA lägenheten ren från topp till tå och jag har skurat golv och tvättat fönster och gjort allt  de där man inte annars gör bara för att Öbo ska komma och kolla. Men har lite kvar, men behövde en paus så satte mig lite framför datorn :)
Fick även ett trevligt sms idag och längtar efter svaret och är så himla nyfiken me :D men vi hoppas att de går bra med allt nu.
Ska nog dra mig mot mora nästa vecka igen för då har vi ännu en veckas långledig och de uppskattas faktiskt men de lär pluggas en hel del då med men så är stundentlivet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0