Sömnbehov

Har lyckats somna efter skolan så nu sitter ja här halv elva och är inte ett dugg trött så de va kanske inte så smart att sova då men får försöka göra nått som har en sövande effekt men har inte kommit på vad än, när jag kom hem igår kväll va jag också ytterst trött ja borde lagt mig med en gång men som vanligt lockar datorn för mycket så sitter ja här tills mina ögon går i kors och allt snurrar inte så bra.
Ska ju till läkaren nu på onsdag och äntligen kanske han kan göra nått åt magen och problemet och att dom kan operera in ett rör så inte magen gör ont längre, hade de gått hade jag varti i sjunde himlen, men vill inte ta ut något i förskott eftersom ja vet hur läkare är men dom är visserligen bättre här i Örebro men ändå. Har bara en föreläsning imorrn och den är mellan 10-12 så är ganska skönt, men måste hem och städa och plocka iordning ifall den där gubben skulle komma och kolla igen suck!!
Köpte hem nötter idag för ja blev så sjukt sugen på nötter, så här sitter jag med Nötter och saft och de är väldigt gott kan ja lova. Ska nog hem till Mora i helgen igen för morfar fyller år fast han fyller ju imorrn men festen ska bli till helgen så de är väl bara att pallra sig hem då ^^.

Jag blev besviken på dej...Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0