soliga fredag

Blev ju att jag åkte hem i onsdags efter mitt läkarbesök eftersom både morfar och farfar fyller år. Men de vi kom fram till under mitt läkarbesök är att ja ska testa ny medicin, (känner mig som en försöks person för allt) den var svin dyr och egentligen är den till för att sänka blodtryck så jag som har normalt tryck kommer alltså bli låg bara för att testa om den funkar, ja ibland vet man inte hur dom tänker men jag gick me på att testa den och ska göra ett ultraljud för att utesluta stenar sen får vi se vad som händer om de skulle visa sig att de inte är stenar och att medicinen itne hjälper, vilket ja har svårt att tro att den gör. Men så vill han även att ja ska ta prover och hålla koll på min lever, eftersom den har en tedens till att må dåligt varje gång jag får ont, så han ville att ja ska ta prover med jämna mellanrum för att utesluta en lever inflammation så jag ska se upp för gula ögon vitor och gul hud. Så börjar ja se ut som Liam är de dags att åka till akuten ;)
Va ju och hälsade på lilla Liam och såklart A&B med men skrutten har blivit mindre gul och va super go som vanligt så jag blev bjuden på middag och massa trevligt, och satt där till sena kvällen riktigt mysigt och trevligt att komma hem till A&B :)
Ska nog följa med ut och bada hundarna lite senare idag, och även träffa Malin en sväng och hinna säga grattis till farfar :D men jag har ju nästan åtta armar så de borde gå galant.
Men nu ska ja leta upp skrutt katten och mysa lite ute i de fina vädret
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0