soliga dagar

Är hemma i Örebro igen är faktiskt skönt att veta att ja ska vara hemma här ända tills skolan slutar och de känns så underbart att äntligen få lite egen tid och även få plugg ro nog för att ja vill vara hemma men jag vet själv hur dålig jag är på att plugga hemma de finns alltid så mycke annat att göra.
Vart ute och myst med vovvarna och lill bebisen och umgåtts och vart på morfars kalas men de blev en händelserik natt har lärt mig att gå efter magkänslan lite mer för den har rätt jämt..
Barnen va ju även hemma så igår så blev de bowling och bio, Såg på Robin Hood men kan tala om att den inte alls va som jag förväntat mig, jag trodde de skulle handla om Robin Hood och hur han kämpade mot dom rika, men i hela filmen (2,30) krigade dom och de handlade bara om historien om hur Robin Hood blev just Robin Hood, så de va en flopp, nästa bio film jag måste se är 3:e twilight filmen Eclipse den verkar vara grymt bra så längtar till 30:e Juni ^^, Måste ta tag i städningen här hemma ser för jävligt ut och de gör verkligen de!! så har precis bytt sängkläder ska strax gå och handla och boka tvätt tid och sen ta resten av lght men de är behövligt så kan ja fokusera på plugget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0